ما را در سایت سلام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 52 تاريخ: جمعه 29 ارديبهشت 1396 ساعت: 20:57
ما را در سایت سلام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 265 تاريخ: جمعه 29 ارديبهشت 1396 ساعت: 20:57
ما را در سایت سلام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 231 تاريخ: جمعه 29 ارديبهشت 1396 ساعت: 20:57
رفتم بيرون به مامانم گفتم که مامان من معده ام درد ميکنه چي بخورم؟
بابام گفت قرص فلان رو بخور
مامانم گفت فرق نعنا
رفتم دنبال عرق نعنا بگذرم
مامانم گفت چي شده معده ات درد ميکنه
جوابش رو ندادم و همين طور به دنبال گشتن عرق معنا ادامه دادم
خوب پيش رفت
زهرا تو هميشه نبايد همه چيز رو توضيح بدي
قاطعانه بگو اينجور اينارو يادت باشه
شبت بخير
سلام...ما را در سایت سلام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 206 تاريخ: جمعه 29 ارديبهشت 1396 ساعت: 20:57
سه هفته وقت دارم تا امتحانا پايان ترم
بايد ببينم چه جوري بايد درس بخونم برنامه ريزي کنم
سلام...ما را در سایت سلام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 222 تاريخ: جمعه 29 ارديبهشت 1396 ساعت: 20:57
| [نوشته ي رمز دار] |
ما را در سایت سلام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 214 تاريخ: جمعه 29 ارديبهشت 1396 ساعت: 20:57
بدي درس خوندنم برنامه ريزي کردم
امروز من ميرم کتابخونه
خانواده همه هستند و مراقب آجي
با خيال راحت ميتونم برم کتابخونه
سلام...
ما را در سایت سلام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 212 تاريخ: جمعه 29 ارديبهشت 1396 ساعت: 20:57
زهرا زهراي واقعي چيه
زهرايي که راحت بتونه گريه کنه
زهرايي که کارهاي هنري دوست داره
زهرايي که دوست داره نقاشي بکشه
زهرايي که موسيقي رو دوست داره اگرچه توش خمگه
اگر مامانم اينجا بود ميگفت چرا نميري برو
ميدونم مامانم همه جاي زندگيم هست
نميتونم حتي از تو ذهنم
خودم من بگم چي ميخوام
اصرار بيش از حد مامانم تزمين ميدم هيچ کاري نکنم
سلام...ما را در سایت سلام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 220 تاريخ: جمعه 29 ارديبهشت 1396 ساعت: 20:57
| [نوشته ي رمز دار] |
ما را در سایت سلام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 207 تاريخ: جمعه 29 ارديبهشت 1396 ساعت: 20:57
تحمل رفتارهاي زهره برام خيلي سخته
همون طور که رفتارهاي من براي اون سخته
عصبانيت و خشم منتقل ميشه اينو نميفهمه
هميشه حال همه رو بد ميکنه
حال منو بد بد ميکنه
دلم ميخواد کارش بگيرم
بگيرم بزنمش
ولي هميشه وقتي بچه بودم گريه ميکردم
هيچ وقت کسي نمي فهميد چزا من گريه ميکنم
چون حس ميکردم اگر عصباني شم مساوي از دست دادن مامانمه
سلام...
ما را در سایت سلام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 50 تاريخ: يکشنبه 10 ارديبهشت 1396 ساعت: 13:11